ZWROTY, REKLAMACJE I WYMIANY

  • SKLEP NIE PRZYJMUJE PRZESYŁEK REKLAMOWANYCH TOWARÓW ODSYŁANYCH ZA POBRANIEM.
  • JEŻELI ZE WZGLĘDU NA RODZAJ TOWARU LUB SPOSÓB JEGO ZAMONTOWANIA DOSTARCZENIE GO PRZEZ KLIENTA NA ADRES WSKAZANY W § 1 PKT 4 REGULAMINU, BYŁOBY NADMIERNIE UTRUDNIONE, KLIENT JEST OBOWIĄZANY UDOSTĘPNIĆ TOWAR SPRZEDAJĄCEGO W MIEJSCU, KTÓRYM TOWAR SIĘ ZNAJDUJE.
  • REKLAMACJA POWINNA ZAWIERAĆ CO NAJMNIEJ IMIĘ I NAZWISKO, ADRES E-MAIL KLIENTA, NUMER ZAMÓWIENIA ORAZ OPIS ZGŁASZANYCH ZASTRZEŻEŃ. DO REKLAMACJI NALEŻY DOŁĄCZYĆ DOWÓD ZAKUPU (NP. PARAGON LUB FAKTURĘ).
  • SKLEP ROZPATRUJE REKLAMACJE ORAZ INFORMUJE KLIENTA O SPOSOBIE ROZPATRZENIA REKLAMACJI NIEZWŁOCZNIE, NIE PÓŹNIEJ JEDNAK NIŻ W TERMINIE 14 DNI OD MOMENTU OTRZYMANIA REKLAMOWANEGO TOWARU.
  • KOSZTY ZWIĄZANE Z ODESŁANIEM SPRZEDAJĄCEGO TOWARU REKLAMOWANEGO, SKLEP ZWRACA NATYCHMIAST PO POZYTYWNYM ROZPATRZENIU REKLAMACJI.
  • W PRZYPADKU NIEUWZGLĘDNIENIA REKLAMACJI KLIENTA PRZEZ SPRZEDAWCĘ, KLIENTOWI PRZYSŁUGUJE MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z POZASĄDOWYCH SPOSOBÓW ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ. ZASADY DOSTĘPU DO WYŻEJ WYMIENIONYCH PROCEDUR OKREŚLAJĄ KAŻDORAZOWO PRZEPISY PRAWA REGULUJĄCE ICH ZASTOSOWANIE I PRZEBIEG (NP. MOŻLIWOŚĆ SKIEROWANIA SPRAWY, ZA ZGODĄ KLIENTA I SPRZEDAJĄCEGO, DO STAŁEGO POLUBOWNEGO SĄDU KONSUMENCKIEGO).
  • W PRZYPADKU WAD TOWARU, KLIENT MOŻE ŻĄDAĆ – NA ZASADACH OKREŚLONYCH W USTAWIE Z DNIA 23 KWIETNIA 1964 R. – KODEKS CYWILNY (DZ.U. 2014 POZ. 21- TJ.; „KODEKS CYWILNY”) – NAPRAWY TOWARU, WYMIANY TOWARU NA WOLNY OD WAD, OBNIŻENIA CENY TOWARU ALBO MOŻE ODSTĄPIĆ OD UMOWY SPRZEDAŻY. KUPUJĄCY NIE MOŻE ODSTĄPIĆ OD UMOWY JEŻELI WADA TOWARU JEST NIEISTOTNA.

POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY


FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY